Єдина Країна! Единая Страна!
Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSСереда, 01.05.2024, 23:20


Сайт вчителя початкових класів 


Ви увійшли як Гість
Вітаю Вас Гість
Меню сайту
Категорії розділу
Вчителю на замітку [20]
Класному керівнику [11]
Документація [17]
Атестація [4]
Поради молодому вчителю [9]
Юридична консультація [7]
НОВИНКА!!!
Пошук
smileys
Друзі сайту
Сайт вчителя початкових класів Кудрі О.П. МетодсоветСайт вчителя початкових класів Кудрі Олени Освітній портал Каталог сайтов. Зарегистрировать сайт бесплатно в каталог сайтов Каталог сайтов Украины
Продам бизнесПеллеты из лузги подсолнечника пеллеты из соломы
Перша сходинка школяра Сайт Лілії Калашнікової
КРИНИЧКА
 Заступник з виховної роботи
Школьный дворик Рудаковой Лидии
КЛАСна компанія
Сходинки до вершин знань
НАЗВАНИЕ
Кнопка сайту
Сайт вчителя початкових класів Кудрі О.П.

Каталог статей

Головна » Статті » Учительська » Класному керівнику

Психолого-педагогічна характеристика класу (за Л. Гуткіною)

Психолого-педагогічна характеристика класу

(за Л. Гуткіною)

І. Склад класу

1. Віковий склад.

2. Пізнавальний рівень, загальний розвиток учнів.

3. Працездатність і успішність учнів.

4. Громадське «обличчя» класу.

ІІ. Згуртованість класу

1. Чи є групи за діловими інтересами або негативного харак-

теру? Як учні ставляться одне до одного і до справ класу?

2. Чи полюбляють учні разом проводити час у школі й поза

нею, разом відпочивати і навчатися?

3. Чи товаришують хлопці і дівчата?

4. Чи є у класі кругова порука?

5. Чи переживають учні за успіхи і невдачі свого класу, чи

вболівають за свій колектив?

ІІІ. Організованість класу

1. Чи вміють учні самостійно організовуватися для виконан-

ня колективних справ? Чи вміють розподіляти між собою

роботу і раціонально її виконувати?

2. Чи вміють толерантно й уважно вислуховувати одне одного?

IV. Громадська думка у класі

1. Які вчинки своїх однокласників учні схвалюють, а які —

осуджують?

2. У якій формі вони виказують своє схвалення або осудження?

3. Чи є розходження між тим, що учні говорять, і тим, що

роблять?

V. Характер зв’язків у колективі

1. Що пов’язує учнів класу: спільне місце проживання, місце

за партою, інтереси та інше?

2. Де товаришують учні, тільки в школі чи поза нею?

3. Чи уважні вони одне до одного, чи намагаються допомогти?

У чому виявляється ця допомога?

4. Чи виявляють учні вимогливість до своїх друзів? Чи вміють

бачити в них недоліки?

5. Як колектив класу ставиться до дезорганізаторів, відмін-

ників, активу класу, неуспішних учнів?

VI. Актив класу

1. Склад активу.

2. Чи має актив авторитет?

3. Чи виконуються його розпорядження учнями класу?

4. Чи є у класі учні, які постійно перебувають у активі?

VII. Зв’язок класного колективу із загальношкільним колективом

1. Чи знають у класі, що відбувається в школі та в інших класах?

2. Чи виконуються загальношкільні доручення?

3. Яку участь бере клас у загальношкільних заходах?

VIII. Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу

1. Які педагогічні заходи треба провести класному керівникові

щодо згуртованості й організації учнівського колективу?

2. Як використовувати класний колектив для виховного впли-

ву на окремих учнів?

Категорія: Класному керівнику | Додав: 11Elenka (14.12.2012) | Автор: Lena
Переглядів: 3002 | Теги: Психолого-педагогічна характеристик | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сьогодні
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Хмаринка тегів
Наше опитування
Чи знаєте Ви, що таке сенсомоторика?
Всього відповідей: 54
Перейти до обговорення

Форма входу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0







www.copyright.ru