Сходинки до інформатики 3 клас
1 год. на тиждень.
Всього 35 год.
|
№
п/п
|
Дата
|
Зміст уроку
|
1. ОПЕРАЦІЙНА СИСТЕМА WINDOWS (5 год)
|
1
|
|
Правила техніки безпеки і поведінки при роботі з
комп'ютером.
|
2
|
|
Операційна система Windows.
|
3
|
|
Меню Пуск.
|
4
|
|
Вікна, основні операції
над вікнами.
|
5
|
|
Програма Калькулятор.
|
2. ІНФОРМАЦІЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ. ІНФОРМАТИКА (11 год)
|
6
|
|
Інформація та інформатика. Інформаційні процеси.
|
7
|
|
Збереження інформації.
Пам'ять.
|
8
|
|
Передавання інформації.
|
9
|
|
Кодування інформації.
|
10
|
|
Обробка інформації.
|
11
|
|
Процесор.
|
12
|
|
Робота з програмами на
розвиток логіки.
|
13
|
|
Робота з програмами на
розвиток пам'яті.
|
14
|
|
Робота з програмами на
розвиток просторової уяви.
|
15
|
|
Робота з клавіатурним
тренажером
|
16
|
|
Робота з клавіатурним
тренажером
|
3. ТЕКСТОВИЙ РЕДАКТОР WORDPAD (7 год)
|
17
|
|
Текст, тема, заголовок,
будова тексту, абзац (повторення вивченого на уроках української мови).
|
18
|
|
Текстові редактори та їх
призначення. Текстовий редактор WordPad. Елементи вікна редактора.
|
19
|
|
Введення слова,
виділення його, встановлення стилю
написання. Встановлення кольору тексту. Абзац.
|
20
|
|
Встановлення абзацного відступу і границь абзацу
за допомогою бігунків на лінійці.
|
21
|
|
Виділення абзацу.
Вирівнювання абзаців.
|
22
|
|
Встановлення розміру шрифту. Засоби редагування тексту.
|
23
|
|
Запис тексту
на зовнішній носій.
|
4. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР (3 год)
|
24
|
|
Панель інструментів, палітра графічного редактора Paint (повторення).
|
25
|
|
Використання інструментів Відрізок, Прямокутник,
Еліпс, Багатокутник.
|
26
|
|
Виділення
фрагмента малюнка. Копіювання
і переміщення виділеного фрагмента
|
5. АЛГОРИТМИ І ВИКОНАВЦІ (9 год)
|
27
|
|
Типи речень за метою висловлювання. Спонукальне
речення.
|
28
|
|
Поняття команди.
|
29
|
|
Команди і виконавці.
|
30
|
|
Поняття алгоритму.
|
31
|
|
Алгоритми та їх виконавці.
|
32
|
|
Алгоритми та їх виконавці.
|
33
|
|
Складання алгоритмів
|
34
|
|
Виконання алгоритмів
|
35
|
|
Складання і виконання алгоритмів
|