Доброго дня, шановні колеги!
Пропоную Вашій увазі навчальний посібник для гармонійного розвитку обох півкуль головного мозку дня 1 класу "Слухняні рученята" до діючої програми з кінезіології.
Навчальну програму та зошит для гармонійного розвитку обох півкуль мозку "Слухняні рученята" Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та психології
Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (Лист від 31.12.2014р. №14.1/12-Г-1924)
Допоможіть дитині полюбити навчання!!!
Чому дитина, яка з нетерпінням чекає зустрічі із школою, з часом розчаровується в ній і втрачає інтерес до навчання? Як уникнути цього?
У наш час мабуть усі знають, що у більшості людей домінуючою є ліва півкуля головного мозку. На цю більшість і орієнтоване навчання в нашій культурі
Саме звідси у багатьох дітей можуть бути проблеми з навчанням у школі. На жаль, люди здебільшого ігнорують незліченні можливості, що криються в правій половині мозку.
Вченими було доведено, що систематичність цілеспрямована робота з розвитку дрібної моторики рук допомагає подолати різні недоліки і відхилення в психофізичній сфері дитини. Розвиток рухів пальців рук тісно пов´язаний з мовною функцією. Тому так важливо розвинути моторику обох рук. Це наштовхнуло автора на створення робочого зошита для дітей 5-7 років.
Мета роботи з зошитом «Слухняні рученята»: налаштувати півкулі головного мозку на гармонійну, узгоджену співпрацю.Цього можливо досягти, якщо давати обом півкулям одне спільне завдання. Такою роботою для них буде одночасне створення малюнка та написання елементів букв обома руками.
Що отримує дитина від використання зошита?
1. Поліпшується загальний психофізичний стан. Це оцінювалося суб´єктивно - з реакції заспокоєння, поліпшення настрою і сприйняття нового матеріалу після виконання вправ з зошита, у повній тиші.
2. Активізується права півкуля - помітно не тільки по хорошій роботі лівої руки, але і по тому, що слухачі не відстежують часові рамки вправи і не відчувають, скільки часу пройшло з початку роботи над завданням.
3. Швидко і істотно підвищується тонко-чуттєве сприйняття.
4. Ліва (у лівшів - права) рука стає більш «робочою» , ніж до виконання вправ.
5. Симетрування роботи мозку позитивно позначається на функціонуванні всіх органів і систем, так як симетрія - властивість живого. Отже, чим більше симетрії, тим менше втрат життєвої енергії. Коли ліва півкуля набагато активніше правої, кровообіг в лівій половині мозку теж активніше, ніж у правій. А оскільки від роботи мозку залежить весь організм, то такий нерівномірний кровообіг позначиться на функціонуванні і дихальної, і травної, і інших систем. Це означає, що робота з зошитом, активізуючи узгоджену діяльність обох півкуль мозку, може дати загальний оздоровчий ефект.
Що всередині?
Матеріал складають окремі заняття, розроблені у формі гри та з урахуванням вікових особливостей дітей 5-7-річного віку, що є дуже важливим моментом при навчанні дітей. Дитину на кожному затятті супроводжують казкові персонажі.
Кожне заняття зошита складається з певних завдань.
Перше завдання полягає в обведенні по контуру та розфарбовуванні малюнка.
Метою другої вправи є формування графічно правильного, чіткого письма обома руками одночасно.
Також містяться завдання творчого характеру «Пофантазуй», «Поміркуй», «Пригадай» та інші.
З питань придбання звертайтесь за т.093-53-56-318
|