Єдина Країна! Единая Страна!
Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 01.12.2022, 22:11


Сайт вчителя початкових класів 


Ви увійшли як Гість
Вітаю Вас Гість
Меню сайту
Категорії розділу
Вчителю на замітку [20]
Класному керівнику [11]
Документація [17]
Атестація [4]
Поради молодому вчителю [9]
Юридична консультація [7]
НОВИНКА!!!
Пошук
smileys
Друзі сайту
Сайт вчителя початкових класів Кудрі О.П. МетодсоветСайт вчителя початкових класів Кудрі Олени Освітній портал Каталог сайтов. Зарегистрировать сайт бесплатно в каталог сайтов Каталог сайтов Украины
Продам бизнесПеллеты из лузги подсолнечника пеллеты из соломы
Перша сходинка школяра Сайт Лілії Калашнікової
КРИНИЧКА
 Заступник з виховної роботи
Школьный дворик Рудаковой Лидии
КЛАСна компанія
Сходинки до вершин знань
НАЗВАНИЕ
Кнопка сайту
Сайт вчителя початкових класів Кудрі О.П.

Каталог статей

Головна » Статті » Учительська » Класному керівнику

Класна година на тему: «Що таке справжня дружба»

Класна година на тему: «Що таке справжня дружба»
Форма проведення класної години - ділова гра.
Мета - виховання добрих якостей дітей, уміння дружити і дбайливо ставитися один до одного.
 
У результаті заняття учасники зможуть:
• - сформулювати поняття «дружба»,
• - практикувати навички взаємодопомоги при вирішенні різних проблем,
• - набудуть навичок роботи у співпраці,
• - Зрозуміють, що для вирішення багатьох проблем необхідно звертатися за допомогою один до одного і вміти довіряти.


Необхідні матеріали:

• - кольорові олівці або фломастери,
• - білі аркуші паперу А-4,
• - по шість маленьких малюнків сонечко, хмара, квітка, серце і один малюнок блискавки.

·         Мультфільм «Про кота Леопольда»

                                                   Хід заняття.


1. Введення в тему з використанням методу «Займи позицію». (9 хв).
За допомогою цього методу учні можуть висловити свою точку зору на обговорюване питання.
Для цього в протилежних сторонах класу вивішуються два плакати. На одному написано - «Дружба в класі не потрібна», на іншому - «Дружба в класі потрібна».
 Учням пропонується визначити свою позицію і стати біля того плаката, який відповідає їх точці зору на дане питання.


2. Оголошення теми і очікуваних результатів заняття. (1 хв.).


3. Робота над поняттям «дружба». «Дружба - це ...». Учням пропонується подумати над питанням, що означає «дружба»?
 Після невеликого роздуму учні висловлюють свої думки, а також зачитують їх з папірців, що лежать на столах, переглядають слайди. 

 

      

Учитель підводить підсумок і дає визначення поняттю «дружба».

  Отже, дружити ми навчилися. Тож давайте дружити.

   Але чи вмієте ви дружити, чи знаєте, який повинен бути друг?    Хто такий «друг»?

 


5. Робота над поняттям «навіщо дружба потрібна людям?».

6. Ігрова вправа. (5 хв.).
Для закріплення теми використовується ігрова вправа «Знайди собі подібного».
• Крок 1. Учні стають в коло. Учитель просить їх прикрити очі і не розмовляти один з одним. 
Учитель їм роздає маленькі малюнки (сонечко, хмара, квітка, серце і один малюнок блискавки).
• Крок 2. Учитель дає завдання дітям: Знайти «собі подібного» і зайняти свої місця за столами. Розмовляти при цьому не можна.
• Крок 3. Діти визначають, за який стіл вони сядуть.

• Крок 4. Учитель звертає увагу дітей, що один учень залишився й обговорює з ними питання: «Як почуває себе той, хто залишився один і без друзів».

 Обговорення.
• - Які труднощі ви відчували під час виконання вправи?
• - Змогли б ви впоратися без допомоги і підтримки?
• - Який малюнок у вас на спині?


7. Моделювання дружби в класі. (20 хв).
Учасникам пропонується змоделювати дружний колектив класу.
Хід виконання інтерактивної вправи:

1.    Кожній групі дається завдання «Скласти модель дружби».


Критерії оцінки:
• - учасники змоделювали дружбу в класі;
• - учасники дотримувалися правила, працювати дружно (за кожне порушення віднімається 2 бали);
• - колектив дружний;
• - учасники використовували всіх чоловічків.

2. Якщо команда працювала галасливо, і члени команди постійно сварилися між собою, то це потягне за собою зняття з команди балів.

3. Кожній групі роздаються папір та фломастери.

 

4. Після закінчення часу кожна група повинна:
А) викласти логіку дружби в їхньому колективі;
Б) пояснити правила, за якими вони працювали.

 

Перед обговоренням учасники оглядають проекти і голосують за кращий.

Командам задаються наступні питання.

• Чи сподобалося вам працювати в даній команді?
• У якої команди відразу не вийшло працювати дружно?Чому?
• Яка група добре впоралася із завданням? Чому?
• Яка група не впоралася із завданням? Чому?
• Яка група більше всіх задоволена своїм створеним колективом?
• Що важливіше, працювати разом і спільно, чи нарізно?


8. Створення правил для міцної дружби.

 

 

¾    На вашу думку, чия дружба найміцніша (між ким)?

 

 

9. Підведення підсумків заняття. (5 хв.)


Учитель разом з дітьми підводить підсумок класної години:
1. - Що ви сьогодні робили на уроці?
2. - Які результати роботи?
3. - Як ви відчували себе під час роботи?
4. - Взаємодія в групі допомагало чи заважало вам?
 
- Що нового про дружбу довідалися в процесі роботи?
- Чи можна назвати наш клас дружним?

 

10. Перегляд мультфільму «Кіт Леопольд».

 

Категорія: Класному керівнику | Додав: 11Elenka (16.01.2013) | Автор: Олена
Переглядів: 7845 | Теги: Що таке справжня дружба, виховна година, Класна година | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сьогодні
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Хмаринка тегів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 288
Перейти до обговорення

Форма входу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0







www.copyright.ru