Єдина Країна! Единая Страна!
Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.2024, 21:29


Сайт вчителя початкових класів 


Ви увійшли як Гість
Вітаю Вас Гість
Меню сайту
Категорії розділу
Вчителю на замітку [20]
Класному керівнику [11]
Документація [17]
Атестація [4]
Поради молодому вчителю [9]
Юридична консультація [7]
НОВИНКА!!!
Пошук
smileys
Друзі сайту
Сайт вчителя початкових класів Кудрі О.П. МетодсоветСайт вчителя початкових класів Кудрі Олени Освітній портал Каталог сайтов. Зарегистрировать сайт бесплатно в каталог сайтов Каталог сайтов Украины
Продам бизнесПеллеты из лузги подсолнечника пеллеты из соломы
Перша сходинка школяра Сайт Лілії Калашнікової
КРИНИЧКА
 Заступник з виховної роботи
Школьный дворик Рудаковой Лидии
КЛАСна компанія
Сходинки до вершин знань
НАЗВАНИЕ
Кнопка сайту
Сайт вчителя початкових класів Кудрі О.П.

Каталог статей

Головна » Статті » Учительська » Поради молодому вчителю

Обсяг домашніх завдань для учнів 1-4 класів

Час на виконання домашнього завдання:

1 клас – не завдають домашніх завдань;

2 клас – 15-20 хв.;

3 клас – 25-30 хв.;

4 клас – 35 хв.

Зміст домашнього завдання

1. Розв’язування задач, рівнянь, прикладів, обчислення значень виразів при даних значеннях букв, геометричний матеріал, скласти задачу аналогічну тій, що розв’язували в класі; розв’язати задачу іншим способом; скласти задачу за виразом. Рівнянням, скороченим записом, вивчати напам’ять якусь таблицю ( додавання і множення семи тощо), пояснити за малюнками підручника способи обчислень.

Скласти і розв’язати задачу за даними з газети; з життя класу.

2. Завдання протягом тижня повинно бути різноманітним, на один день краще давати завдання однотипні.

3. Якщо учні добре засвоїли новий матеріал на уроці, то домашнє завдання можна дати на закріплення вивченого на уроці матеріалу. Якщо учні не усвідомили на уроці нових прийомів обчислень, способу розв’язування задач нової структури, то на домашнє завдання слід дати вправи на закріплення вивченого на уроці матеріалу. У цьому разі особливо важливо продумати, що з раніше вивченого матеріалу може бути потрібним на наступному уроці (або на найближчих уроках), що може стати основою для кращого розуміння питань, які в цей час розглядаються.

Завдання повинно бути посильним для учнів. Бажано давати диференційовані завдання. Можна давати 2-3 завдання, причому одне з них не обов’язкове.

Інструкція по виконанню домашнього завдання обов’язкова.

Треба пояснити учням, яким способом розв’язувати задачу, як записувати розв’язок прикладів, рівнянь, можна дати зразок запису розв’язку першого прикладу. Якщо задача важка, то можна коротко записати її, проаналізувати.

Перевірка домашнього завдання обов’язкова. ЇЇ місце, час, вид залежить від того, з якою метою було дано домашнє завдання.

Якщо домашнє завдання не було пов’язане з матеріалом попереднього уроку і не пов’язане з завданням даного уроку, то доцільно обмежитись перевіркою фактичного виконання завданнями на початку уроку ( за допомогою побіжного перегляду зошитів), правильність виконання перевірити в позаурочний час.

Якщо домашнє завдання було задано з метою підготовки учнів до вивчення нового матеріалу, то потрібно перевірити не тільки правильність результатів, а й прослухати пояснення до виконання дій, розв’язання задач тощо. Краще це зробити перед вивченням нового матеріалу.

Часто застосовується вибіркова перевірка домашнього завдання, при якій перевіряється тільки найважливіше, що допоможе при вивченні нового матеріалу.

Якщо домашнє завдання було дано з метою закріплення і вдосконалення раніше набутих знань, то його краще перевіряти перед цим етапом уроку.

Перевірку домашньої роботи учнів можна поєднувати з поточною перевіркою знань учнів.

Перевірка домашнього завдання може бути повною (5-6хв.) і вибірковою (1-2хв.), можна констатувати наявність домашнього завдання, супроводжуючи це аналогічною роботою.

Перевірку наявності домашнього завдання можна довіряти учням, можна практикувати і взаємоперевірку.

Перевірка правильності розв’язання прикладів, які обчислюються усно.

1. На дошці записати приклади з відповідями або тільки відповіді до прикладів. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах. Відповіді можна записати по порядку: в порядку зростання або спадання.

2. На дошці записати приклади, викликані учні записують відповіді.

3. На дошці записані приклади з відповідями до них, причому кілька розв’язано неправильно. Учні знаходять помилку.

4. На дошці записано розгорнуте розв’язання прикладу, викликаний учень пояснює спосіб обчислень.

5. Перевірити розв’язок, використовуючи властивості дії, зв’язок між діями.

6. На дошці сума відповідей. Учні знаходять суми одержаних відповідей і порівнюють з даною.

7. На дошці записано кілька чисел. Серед них вибрати ті, що є відповідями до даних прикладів.

8. Збільшити відповідь першого прикладу на 12 (в 2 рази).

9. Зменшити відповідь другого прикладу на 25 ( в 3 рази).

10.На скільки відповідь першого прикладу більша (менша), ніж відповідь у другому прикладі?

11.Скільки треба додати до відповіді третього прикладу, щоб дістати 9 дес.?

12.Прочитати відповіді від найменшої до найбільшої.

13.Прочитати вираз по-різному.

Перевірка правильності розв’язування прикладів, які обчислюються письмово

1. Назвати порядок виконання дій.

2. Назвати проміжні результати.

3. Назвати компоненти дій.

4. З чисел, записаних на дошці, вибрати ті, які є відповідними до домашніх прикладів.

5. На дошці записано розв’язок прикладів, учні звіряють з відповідями в зошиті.

6.Назвати кілька одиниць кожного розряду класу тисяч у першій відповіді.

Перевірка правильності розв’язування задач

1. На дошці правильно розв’язана задача. Учні звіряють з своїми розв’язками.

2. На дошці записані тільки дії. Учні говорять план розв’язку.

3. На дошці записано план розв’язку. Учні називають дії.

4. Яку відповідь одержали б, якщо б замінили дане число чи слово в умові задачі, в запитанні?

5. Розкласти складену задачу на прості.

6. Поставити питання так, щоб задача розв’язувалась однією дією. ( двома діями) (П. ш. кл.)

7. Скласти аналогічну задачу.

8. Порівняти задачу з заданою.

9. Розв’язати задачу іншим способом.

10. Скласти обернені задачі.

Коли задавати домашнє завдання?

Якщо домашнє завдання пов’язане з новим матеріалом, який вивчався на уроці, то краще його задавати після закріплення цього матеріалу.

Якщо завдання для домашньої роботи не пов’язане з матеріалом даного уроку, але пов’язане з матеріалом попереднього, то його можна запропонувати на початку уроку.

Якщо домашнє завдання органічно пов’язане з тією частиною уроку, яка була присвячена закріпленню та вдосконаленню раніше набутих знань, то воно передбачається після цього етапу уроку.

На дошці слід чітко записати номери домашнього завдання.

Задача 44, приклади 46 ( І ст.)

Задачі 88, 90.

Приклади 69 ( 3, 4 стовпчик)

Задачі 7, 9 стор. 56.

Учням 2 класу слід показати відповідну сторінку підручника, відмітити номери завдань в підручнику.

Учні 3-4 класу завдання записують в щоденник.

Категорія: Поради молодому вчителю | Додав: 11Elenka (17.12.2012) | Автор: Lena
Переглядів: 5045 | Теги: Батькам на замітку | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сьогодні
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Хмаринка тегів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 288
Перейти до обговорення

Форма входу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0







www.copyright.ru