Єдина Країна! Единая Страна!
Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 19.04.2024, 18:56


Сайт вчителя початкових класів 


Ви увійшли як Гість
Вітаю Вас Гість
Меню сайту
Категорії розділу
Вчителю на замітку [20]
Класному керівнику [11]
Документація [17]
Атестація [4]
Поради молодому вчителю [9]
Юридична консультація [7]
НОВИНКА!!!
Пошук
smileys
Друзі сайту
Сайт вчителя початкових класів Кудрі О.П. МетодсоветСайт вчителя початкових класів Кудрі Олени Освітній портал Каталог сайтов. Зарегистрировать сайт бесплатно в каталог сайтов Каталог сайтов Украины
Продам бизнесПеллеты из лузги подсолнечника пеллеты из соломы
Перша сходинка школяра Сайт Лілії Калашнікової
КРИНИЧКА
 Заступник з виховної роботи
Школьный дворик Рудаковой Лидии
КЛАСна компанія
Сходинки до вершин знань
НАЗВАНИЕ
Кнопка сайту
Сайт вчителя початкових класів Кудрі О.П.

Каталог статей

Головна » Статті » Учительська » Атестація

Залікова книжка вчителя. Положення

 

              ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням колегії відділу освіти

Білоцерківської РДА

Протокол №1 від 15 лютого 2012 року

 

Положення

про рейтингове оцінювання діяльності педагогічних працівників закладів освіти Білоцерківського району у міжатестаційний період

 

І. Загальні положення

 

1.1. Положення про рейтингове оцінювання діяльності педагогічних працівників закладів освіти Білоцерківського району у міжатестаційний період (далі Положення) розроблено відповідно до нормативно-правових актів:

         Закон України " Про освіту ” (п. 4, ст. 54);

         Закон України " Про загальну середню освіту ” (ст.27);

         Типове положення про атестацію педагогічних працівників, затверджене наказом Міністерства освіти України від 06 жовтня 2010 р. № 930 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 грудня 2010 року за № 1255/18550.

         Наказ Монмолодьспорту № 1473 від 10.01.2012 року «Про затвердження змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників»

         Наказ МОН № 396 від 04.07.2005 "Про визначення порядку присвоєння педагогічних звань педагогічним працівникам”.

         Лист МОН від 21.10.05. № 1/9-584 "Про оформлення узагальнюючих матеріалів педпрацівниками, які проходять атестацію”.

         Листи МОН від 22.02.11 року № 1/9-118 та від 23.09.2011 року № 1/9-727 " Про застосування деяких норм Типового положення про атестацію педагогічних працівників"

 

1.2. Рейтингова оцінка діяльності педагогічних працівників дошкільних, позашкільних та загальноосвітніх  навчальних закладів здійснюється з метою активізації та розвитку творчої професійної діяльності, стимулювання неперервної фахової та загальної освіти, професіонального росту, підвищення персональної відповідності за результати навчання і виховання дітей та молоді, забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної праці.

 

1.3. Головними завданнями введення рейтингової оцінки  є:

-  створення інформаційної бази для аналізу і оцінки результатів діяльності педагогічних працівників;

- визначення кращих показників;

- відповідність сучасним тенденціям розвитку  освіти України;

- посилення зацікавленості педагогічних працівників у підвищенні своєї професійної кваліфікації, в освоєнні передового педагогічного досвіду, в творчому підході до навчально-виховного процесу;

-  забезпечення більшої об’єктивності оцінок якості діяльності педагогів за рахунок повноти та достовірності інформації;

- посилення колективної зацікавленості педагогів  в покращенні  навчальних досягнень учнів;

- диференціація оцінки діяльності для забезпечення стимулювання  найкращих педагогічних працівників;

-  широке залучення вчителів-методистів, вихователів-методистів, психологів-методистів, старших вчителів тощо до навчання молодих спеціалістів, надання їм практичної допомоги у формуванні педагогічної майстерності, освоєнні й використанні перспективного педагогічного досвіду, вироблення умінь пошукової та дослідно-експериментальної діяльності;

-  створення позитивних умов для професійно-особистісного розвитку педагогічних працівників, здатних до свідомого осмислення та оцінювання власного досвіду, усвідомлення своєї місії у професійній адаптації та становленні молодих учителів;

-  стимулювання прагнення педагога до самовдосконалення, саморозвитку,  самореалізації, вміння прогнозувати й змінювати свою діяльність на предметному, рефлексивному та особистісному рівнях;

-  максимальне задоволення соціального попиту на науково-методичні, технологічні та проектно-дослідницькі послуги на основі маркетингових досліджень і консалтингу;

-  вивчення, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду.

 

1.4.  Система  визначення рейтингу педагогічних працівників закладів освіти району ґрунтується на наступних засадах:

 оптимізація – при вирішенні питань матеріального стимулювання система направлена не на штрафні санкції стосовно менш результативних показників діяльності, а на стимулювання праці осіб, що мають кращі результати в роботі;

 прозорість – доступна система показників, за якими визначається рейтинг;

 достовірність – отримання достовірної інформації на підставі сформованої системи показників форм статистичної звітності;

 достатність системи показників – отримання інформації, що включає в себе перелік критеріїв, достатніх для оцінки та матеріального заохочення роботи особи, що проходить рейтингове оцінювання;

 доступність – легкість сприйняття системи оцінювання та забезпечення вільного доступу до неї;

 гнучкість – можливість встановлення нових пріоритетів за рахунок зміни показників для оцінки видів діяльності.

1.5. Положення регламентує порядок і умови проведення рейтингової оцінки діяльності педагогічних працівників у міжатестаційний період.

 

II. Порядок та умови проведення рейтингового оцінювання  діяльності педагогічних працівників

 

2.1. Рейтингова оцінка діяльності – кількісний показник результатів якості роботи педагогічних працівників  району, що формується за основними напрямами діяльності (додатки1, 2, 3, 4).

2.2. Визначення рейтингу результатів  діяльності  педагогічних працівників  проводиться за бальною системою шляхом сукупності  видів роботи, які включені до відповідних напрямів діяльності. Важливість кожного показника визначається його оцінкою в балах (додатки 1, 2, 3, 4).

2.3. Зазначена вище робота проводиться педагогом як в атестаційний, так і в міжатестаційний періоди, фіксується відповідними записами у залікових книжках (додаток 5).

 

2.4. Облік і фіксація відпрацьованих педагогами годин за формами підвищення кваліфікації на рівні закладу освіти проводиться адміністрацією закладу,  участь у заходах районного, обласного, всеукраїнського рівнів обліковується працівниками районного методичного кабінету.

 

2.5. У рік атестації заповнена залікова книжка педагогічних працівників, які атестуються районною атестаційною комісією, подається на розгляд науково-методичної  ради  РМК (методичної ради закладу освіти - залежно від рівня атестаційної комісії, яка атестує педагога)  для експертизи результатів методичної роботи педагога не пізніше 1 лютого.  Рішення науково-методичної ради (методичної ради) - витяг з протоколу - передається на розгляд атестаційної комісії відповідного рівня.

2.6. Проведення рейтингового аналізу   здійснює науково-методична рада РМК за участю експертної комісії, що формується, за потреби, на час атестації. На науково-методичну раду РМК покладається виконання наступних обов'язків:

• організація і координація діяльності по удосконаленню критеріїв, вимог і методик рейтингового аналізу;

• сприяння керівництву закладів освіти в проведенні самоаналізу і підготовці до рейтингової оцінки ;

• контроль за достовірністю інформації, що подана для розрахунку рейтингових показників;

• підготовка аналітичної і статистичної інформації.

 

III. Прикінцеві положення

 

3.1 Зміни та доповнення до цього Положення вносяться за поданням науково-методичної ради РМК та відповідним наказом начальника відділу освіти.

 

3.2. Це Положення запроваджується в дію з моменту його затвердження Колегією відділу освіти з наступним виданням наказу начальника відділу освіти.

 

 ПОВНА  ВЕРСІЯ  З  ДОДАТКАМИ ТУТ:

 http://classmy.at.ua/Stati/polozhennja_pro_rejtingovu_ocinku_pedagogiv.doc

 

 

Категорія: Атестація | Додав: 11Elenka (22.11.2012) | Автор: Лена E W
Переглядів: 4566 | Коментарі: 1 | Теги: Залікова книжка вчителя, рейтингове оцінювання діяльності пе | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 1
1 11Elenka  

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Сьогодні
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Хмаринка тегів
Наше опитування
Вчитель повинен бути насамперед
Всього відповідей: 282
Перейти до обговорення

Форма входу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0







www.copyright.ru